Sök

Kultur och fritid – lättläst

På Gotland finns mycket att göra både för ung och gammal.

Region Gotland har badhus, ishallar
och andra platser för idrott.
Vi har bibliotek och ungdomsgårdar.
Vi ger också pengar till andra
som ordnar kultur och idrott på ön.

Vill du veta mer om våra ungdomsgårdar?

Söker du information om ishallar och badhus?

Vill du veta mer om biblioteken?

Vill du veta mer om kultur?

Kontakta oss

Region Gotland

Vi guidar dig rätt – kontakta regionupplysningen via knappval 9. Tänk på att inte skriva personnummer eller känsliga personuppgifter när du kontaktar oss via e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00

Sidinformation

Senast uppdaterad:
26 mars 2024

Sidfot

Sidfot logga

Kontakta Region Gotland

Välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.

Öppettider idag:  07.00 – 17.00